30 minuter... och Svampbob

Jajamensan, det är det antalet minuter jag lyckades kliva upp för tidigt idag. 30 dyrbara minuter i sängen som skulle satt guldkant på min morgon, men nej - någon hade ju ställt in klockan på 6:00 även fast jag bör gå upp runt 6:30. Denna någon var ju förstås jag som nu sitter och muttrar och surar över det, men det finns ju alltid positivitet i det mesta, och det är ju att jag kommer komma i tid idag!

Fredag idag som sagt, underbart skönt.
Vi slutar klockan 12 idag, kalasskönt.
Jag får min måndaspeng idag + pengar som min mor är skyldig mig (1600 riksdalers totalt), Partyskönt!
Jag får en massa läxor att göra under helgen (inte lika stenskönt) för att komma ikapp med allting som jag skulle ha gjort medans jag var i Thailand.

Men nu skall jag återgå till mina morgonsysslor och sedan rulla vidare mot skolan, wiho... MEN DET ÄR FORTFARANDE FREDAG I ALLA FALL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0