Blockerz - GTFO

Är det någonting jag avksyr så är det blockers. För er som inte vet vad blockers är, så skall jag nu detaljerat förklara det för er.
En blocker (eller flera blockers) är en sådan som går ivägen och blockerar en när man har bråttom eller bara helt enkelt tycker det går för långsamt.

T.ex. jag var på Gullmars och skulle ta tunnelbanan till skolan en morgon och jag hade gott om tid innan tunnelbanan gick, så jag gick till Pressbyrån och köpte mig en lite godbit. När jag sedan betalat och gått ut genom öppningen så ser jag på LED-skylten att tunnelbanan står där nere och väntar. Jag springer då genom öppningen efter alla de andra som också skall dit ned.
Men där går dem... de förbannande blockarna som gör att man inte kan gå förbi dem, mitt i trappen på väg ned till perrongen. De går liksom på rad, så man måste gå ned i samma takt som dem.

Jag går bakom dem, irriterad och orolig att jag skall missa tunnelbanan. Jag suckar tungt flera gånger så att de kanske förstår att jag vill att de ska akta på sina feta arslsen så jag kan passera och hinna med tunnelbanan, men icke - de fortsätter att trippa ned för trappen och tala i telefon eller vad i hela friden de gör.
Till slut så hör jagn när jag nästan är nere för trappen "Se upp för dörrarna, dörrarna stängs *BEEEEEEEEP*" .....
















Kommentarer
Postat av: kavander

Barnvagns maffian är värre, dem tar över hela vägen ju ;O

2010-11-02 @ 17:53:30
Postat av: Josseposse

HATA BLOCKERS!

2010-11-03 @ 22:58:56
URL: http://chan3l.blogg.se/
Postat av: Yo

Nej, blockers är värst O_o

2010-11-04 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0