Jävla Alex Moreno

Tjenixen, sitter och har precis... inte gjort någonting Ô_Ô. Stängde dock precis ned FL efter att ha konstaterat att Kosmos <--- En låt, NÄSTAN ÄR KLAR :@ Jävla dator som inte låter mig göra klart låtarna...
Är pretty nöjd med allting, kommer på nya ideér hela tiden, men de får man bara leva med, ingenting kan bli helt extrasuperultramegaperfekt!

På tal om ingenting så var Alex Moreno på besök i vår skola och "droppade" lite tuffa låtar under lunchtiden. Lyckades inte snappa upp något, då jag och två av mina vänner (not forever alone) var och åt kebab! Jag sa till dem att alla tråkiga mainstream DJ's alltid droppade 3 låtar under sina set.
1. One (Your Name) ...DEN ÄR SÅ DÅLIGTUTTJATAD OCH JAG DÖR!
2. Miami 2 Ibiza ...Lite bättre
3. Bromance/Seek Bromance *Inga kommentarer pl0x*

Men Herr Moreno hade tydligen bara droppat Bromance *applåder* är faktiskt förvånad, du kanske inte är så pjåkig trots allt! Varför inte lägga in lite Afrojack eller ATB istället, hade vart mer badass.

Oh juste, han skulle tydligen ta en bild till sin blogg, så MC:n (han som snackar) sa något följande:
"ALEX TYCKER NI ÄR DEN BÄSTA PUBLIKEN NÅGONSIN, UPP MED HÄNDERNA FÖR EN BILD TILL BLOGGEN"
...och då lyfte ungefär 50% av de 25 personerna på händerna och partyt fortsatte.

Sedan efter spelningen så lyfte de av hans prylar från scenen (thats what she said) och lade dem på sidan. När alla hade gått så gick jag dit för att nyfiket se vad han hade:
Han hade 2 CDJ 1000MK3 och en DJM 800, PRECIS DET JAG VILL HA! DEN JÄVELN! Röster i huvudet sade åt mig att jag skulle ta grejerna och låsa in mig på toaletten... Skit också.

Nu skall jag gå, tjingelingeasdaeSD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0