TJENARE MANNEN,

Tja för faAN! Det var ett tag sedan jag var inne här, har saknat det nästan (faktiskt). Nu är jag återuppvilad efter ett kalasgrymt påsklov!
"Vad har du gjort under ditt lov då, Simon Ejdertoft, coolingen där?"

Ja du, troll. Jag har grillat, partajat, spelat cod, haft "poolparty", gjort musik och spelat cod, nämnde jag att jag partajade och grillade? Tänkte väl det!

Hur som helst, jag har precis gjort klart början på ett intro till min låt, Kosmos. Det låter clean, soft och awesome-o. Hoppas bara min dator låter mig göra klart den, då kommer lycka sprudla ur mina öron (Min dator är 2% bra = superdålig)

Det var allt för den här gången mina barn, måste skriva nästa inlägg så det ser ut som jag UPPDATERAR LITE OFTARE. Syns om 5 minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0