Avskrivning

Dags att bara skriva ut sig lite grann, känner att jag behöver det. DEEPTALK WARNING

Jag har vissa problem, problem som det känns som om de bara etablerar sig för mig. Jag har för vana att göra fel val vid fel tlllfälle. Jag känner mig som en svag individ...
De senaste dagarna har jag haft den värsta magkänslan man kan ha.

Jag har inte kunnat leva normalt, på riktigt. Jag har vart bunden till mitt hjärta och blivit tvungen att handskas med problem efter problem. Jag må ha sett glad ut när jag är med folk eller något, men bakom mitt leende ligger smärta, smärta så grov att det faktiskt gör ont.
Jag har drömt mardrömmar, om dig, om & om igen. Jag dör, om & om igen. Känns sjukt.

Varför skall jag vara såhär? Varför har jag tendensen att alltid göra fel? Varför? Varför? Varför? 
Jag kan ställa en miljon frågor utan att få några svar. Allting snurrar i mitt huvud, scener spelas upp och försvinner. Gamla minnen dras upp, sorgsna minnen.
Men det är inget jag kan göra åt det än att sätta på det fejkade leendet och fortsätta vandra ned för livets gata, vandra, utan att försöka blicka bakåt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0