Chillpilldilldrill

Yo, hello there, guten tag!

Har ej hunnit att uppdatera idag. Anledningar: Slutade klockan kvart över fyra, gick sedan till BK, tog väl bussen hemmåt runt halv 6. Stannade sedan i centrum och mötte upp chris som gav mig en gåva (som ni får se snart) som jag älskar honom för <3
Sedan kom jag hem, typ 45 min senare. Dhrubo Faraz har tjatat på mig att logga in på msn så jag kan hjälpa honom med FL, till slut hade jag tid och när jag äntligen skulle börja att titta på det han gjort så... *KRASHBOOMKUKKELIKU".

Nej det var inte en höna från yttre rymden som landade på mitt tak. Min dator krashade av överbelastning, den suger verkligen getpung. Så jag orkade inte med det längre, bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0