Dagen i magen

Yo, precis gejmat lite black ops. Yoyoyo

Idag har jag var i skolan i cirkus 2 timmar, sjukt onödigt. Men vi hade gympa och det vill jag gärna inte missa. En flicka vid namn filippa höll lektionen, pretty gud.
Det roliga var det att vår gympasal är indelad i två olika delar, det är en stor...gardin (?) mellan de olika delarna. Och så var det så att vi skulle ha lugn gympa med typ lugn musik som vi skulle dansa i takt till, var väl sådär. Vi gjorde lite Tomas di Leva röresler osv. 

Helt plötsligt hör man från andra sidan av gardinen:
"3, 2, 1, GOOOO! *DUNTZDUNTZDUNTZDUNTZ*". Då har en annan grupp gympa på andra sidan av gardinen med typ Scooter & DJ Alligator som musik x) Det överröstade det mesta i vår lilla del av salen. hehe

13:45 anlände jag även till tandis då jag skulle gå på sån här tandkoll, det är kalasskönt och bara sitta i en stol medans folk typ ...rör vid en i ett tyst rum, det så avslappnade om man säger så O_o

Aja, nu skall jag väl...hitta på något kul, hoppas jag, tror jag.

Thingeling ching chong <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Tomas di Leva röresler" loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolll

2011-02-27 @ 15:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0