Jag hatar att rita.

Precis klar men engelskauppifterna, vi skulle göra en massa uppgifter om en bok vi läst. Det gick helt okej FÖRUTOM att man skulle rita en trailer (en trailer till en film alltså). En trailer som man tolkade boken.
Hur i helvete ska jag kunna göra det? Att säga åt mig att rita är ungefär som att säga till en pundare:
"Köp en Lamborghini..."
Han kan inte, eller hur? Om han inte är någon jävla lyxsuperpundare som kan flyga, det ser man dock inte varje dag.

Men nu är det så att jag var tvungen att rita för att jag inte vill ha något jävla G i engelska och det ser förjävligt ut... Jag är lite av en perfektionist, jag blir arg om jag gör något fel, och just nu känner jag för att riva skiten i stycken! O_O Fyfan. Så jag skrev detta på baksidan:
"Dimitra (vår lärare), Den här trailersaken var det dummaste jag någonsin sett. Jag kan varken rita eller komma på ideér. Du kan inte sänka mitt betyg bara för att jag har problem med detta, det är orättvist!" (På engleska dock)

Sablarns snabelsoppa också... Skit. Skall gå och spela lite CoD så jag blir glad, det har jag förtjänat... *tycker synd om mig själv*

Kommentarer
Postat av: Lennart

Dagens i-landsproblem.
Fan att jag läste hela och sen kommenterade. Förlorade de minutrarna av mitt liv.

2013-10-05 @ 14:16:23
URL: http://snabelsoppa.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0