KLADDKAKA

Klockan är 00:23, detta är ekot.
Nu har jag rockat så hårt på mitt keyboard så mina händer är helt slut...eller? Jag skall i alla fall upp om...vad blir det *tänker* 5 timmar. Det är nog dags att krypa till kojjs snart.

Jag avskyr tidiga skolmorrnar, fyfan! 8:30 liksom, då är ju jag inne i mina drömmars värld och rider på en ponny eller någgg...ey, fyfan vad sugen jag blev på kladdkaka, på tal om ingenting. Helt sjukt! Det bara slog mig, kladdkaka - FYfan vad gott det vore just nu. Skall fan döpa om titeln på det här inlägget till "kladdkaka" bara för att jag blev så sugen på det.

Okej, kom gärna över med en kladdkaka eller två så får du smaka . Vi åker upp till det blå, ja vi säger . Då får vi hoppas att att bussarna går så jag slipper , det skulle suga . Jag äger på att rimma, jag bra . Men nu skall jag lägga mig, läs bloggen - k!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0