Kvällsprylar

Jajamensan, då var det dags att krypa till kojjs. Är rätt trött, acutally. Vi börjar dagen med ljudteknik imorgon klockan 10:20 om jag inte är heeelt ute och cyklar, vilket jag inte är för jag sitter på mitt rum.
Aja, men då är det dags för mina saker jag måste göra innan jag går och lägger mig:

  • Göra 100 situps,
  • Göra 20 - (såmångajagorkar) armhävningar,
  • Jag skall stå i jägarvila i 1 minut, 
  • Jag måste duscha,
  • Jag skall tvätta nyllet med en massa kemiska medel,
  • Jag skall borsta tänderna
  • och jag skall kolla på discovery channel

Detta gör jag regelbundet, varje kväll. Rätt jobbigt, men sjukt värt det!
Godnatt folk1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0