Partaj i Älvsjö

OKej, here i am. Är hemma hos Matilda med någon Josefin + Felx o danne (Y) Vi sov kvar här igår då det inte gick några bussar hem, vilket turned out to be okej.

Igår var det väl skoj, kändes dock lite awkward att komma hit i början, alla kände alla, men vi kände ingen -.-
"Ey, mannen. Vad händer bror" Var ungefär det man hörde hela kvällen, alla kände verkligen alla...

Dock så blev allting snart mycket roligare då jag faktiskt lärde känna alla, jag fick flasha lite med mina pianoskills osv, mycket snart så hade jag en hel hög med nya vänner, roflmao. IM NOT FOREVER ALONE!!! HAALLELULJIA!!
Men nu skall vi åka till pizza hut tror jag, så vi får höras senare.

Tjingelingchingchong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0