Trötthet

Amagad, tröttheten tar över mig fullständigt. Känner mig inte särskilt bra idag, dunno why.

Gick upp klockan 5:50, då jag var tvungen att sticka till skolan och kirra lite utskrifter osv, vi hade nämnligen skrivit en manus som skulle vara inne igår. Så jag, Simon Ejdertoft, kung över ingenting åkte tröttsamt till skolan efter 4 timmars sömn, kill.me.please.

Väl framme i skolan så var i stort sätt ingenting öppet, så jag fick be den vänliga receptionstanten att skriva ut åt mig. Det kaosade och ingenting fungerade då jag försökte skriva ut, en datortekniksnubbe etablerar då sig med en hjältelik mantel och räddar oss alla genom att skriva in en massa hemliga crackkoder i cmd'n. Han fixade det, vilken hjälte!

Med två minuter till godo, spinger jag med mina 15 sidor manus till svenskasalen och ber om ursäkt för min sena ankomst. Det verkade som om gud var på min sida, då jag faktiskt fick MVG på en inlämningsuppgift vi haft några dagar tidigare, phew.

Men som man bäddar får man ligga. Nu sitter jag här, trött som en alphahane som slagits mot de andra hanarna i en vildsvinsflock. *Gäääääääääääsp* Oherre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0