Vackraste jag någonsin sett

Har precis sett klart filmen: Hachiko: A Dogs Story. 

Hörde talas om den från en kompis för inte så länge sedan, tittade på trailern och tyckte den såg sjukt bra ut. Laddade så småningom ned den och avvaktade lite med att titta på den.
Idag gjorde jag beslutet att titta på den vilket var det bästa beslut jag gjort, förutom att man då ska ha en flicka att kolla tillsammans med, men fuck that!

Filmen började lite segt och sådär, men det var det värt. För när de kom till den sista halvtimmen av filmen så släpptes tårar som bomber ned för min kind. Kunde inte sluta gråta, det var det vackraste jag sett...
Skulle lätt kunna påstå att detta var en av de bästa filmer jag sett och då är jag ändå ingen filmfantast. Sjukt bra var den i alla fall, rekommenderar den starkt. Fick även ut en massa sorg genom tårarna, så det var precis den rätta filmen för mig idag. D=

Nej nu är det på tiden att jag går och torkar bort tårarna, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0