2011: Party(Si)mon vs. Partydricka

Yo... Detta är er härskare som taler, nej jag bara skojer! Det är endast jag, Simon Ejdertoft.

Kom precis hem från nyårskalaset dåra, fiskedam, ryska posten och kurragömma var de aktiviteter som erbjöds, notrly.
Jag brukar alltid tycka nyår suger *** då ingen bjuder in mig (*Sadface*) till deras kalas, men jag är van... Men i år blev det rätt bra faktiskt. En snäll gosse vid namn Douglas bjöd vänligt in mig till deras party. De hade partydricka och allting, inga föräldrar hemma WOOO! Lite partydricka drack jag i alla fall, även fast jag inte dricker alkohol i vanliga fall, tuffing!
Ja, det var en skoj party, alla hade trevligt, inga slagsmålsklubbar, igen jävla Shakira - Waka Waka, CoD fanns tillgängligt...allting!

Nejmen nu skall jag krypa te kojjs, är helt slut efter nattens gång, klockan är ju trots allt 6, crazy.

IDAG BÖRJAR 2011, GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLESAMMANS!!!!111threethree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0