Lonleyboy_320

Hello jag heter Simon Ejdertoft och jag har inget att göra och har inte haft något att göra de senaste 5 dagarna ungefär och jag älskar att skriva utan kommatecken och punkter och säga och hela tiden.

Jo, så ligger det till ser ni! De senaste dagarna har jag spelat Black Ops på mitt älskade PS3 i stort sätt hela tiden. Från att jag vaknar upp, runt 14:00 till att jag går och lägger mig 4:00. Fan vad geek det låter nu i efterhand O_o
NEJ! JAG MÅSTE GÖRA NÅGONTING! HJÄLP MIG ATT FÅ MITT LIV TILLBAKA, SNÄLLA!
Donera lite av er tid för att hjälpa de stackars barnen som bor på Vendelsövägen 84 (Jag). Ring 0736-466-019, så skänker du 10 minuter.

Tack för din gåva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0