Örebroman all day long

Yoyo, jag suger på uppdatering, IKNOW!
Haha, mina läsare har tack vare det, sjunkt från det som jag hade högst: 210 till ynkliga 2 stycken O_o Vad är det för 2 stackare som sitter och kollar min blogg all day long? :'(
Creds till dem i alla fall, jag skickar er en...nyckelring eller något O_o
Aja, sitter i Örebro i alla fall och kollar på Discovery Channel, my one and only love <3 Just nu är det elitsoldaterna eller något, kalasskoj!
Bussresan hit gick väl bra, förutom att det satt en whiskytant längst bak i bussen som skrattade sitt "vackra" whiskyskratt (Ni vet, ett sånt där skratt som låter förjävligt).
Jag hoppar lite fram och tillbaka här om det är okej, har rätt mycket att skriva.
Imorgon skall jag klippa mig, verkligen jätteskönt. jag kan endast och endast klippa mig i örebro hos endast och endast en frisör, fråga mig inte varför O_o
Men nu skall jag duscha, god natt! <3
(Tack för att ni läser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0