My head.

Har inte sett solens ljus på över två dagar nu ungefär, jag har suttit inne och spelat maplestory private server. Detta börjar ta sina konsekvenser med att jag börjar se lite suddigt, mit huvud gör ont som stryk, jag är konstant trött, jag tror jag börjar bli förkyld (?), fryser fastän jag är varm osv >:(.

Hur som helst, eftersom att böglix kommer hem idag så får jag väl latcha med honom, någon måste ju rädda mig från detta mörka dunkel.
Törstig är jag också, jävla mongolidkropp, drick ditt eget vatten vetja.

Suck, vad jag klagar, MEN JAG GILLAR DET OKEJ? :@

Vad har jag mer gjort, justeja. Har suttit och mastrat en låt (när man finslipar så allting låter bra) och det går ju sisådär, är ju ingen promaster_masterer direkt, it sux.

Blablablabla, Jag har inga vänner.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0