Fail

Kom precis hem från skolan, slutade dock klockan 12 idag men det skedde några problem... -.-
Jag hatar spanska och har därmed en IG-varning i ämnet (jag skäms). Men min lärare sade att jag borde gå på extra-spanskan denna eftermiddag som börjar klockan 13:00 och slutar 13:40, jag gav med mig och sade att jag skulle dyka upp.

Så efter jag hade slutat klockan 12:20 så började min 2½ timmars väntan. Jag åkte till slussen, gick på H&M och hittade två snygga plagg som jag buyade, jag åt på det sämsta kebabstället i världen (DYRT VAR DET OCKSÅ!!) osvosv...

Efter en jävla jobbig väntan så åkte jag tillbaka te skolan, var väl framme runt 14:30 så jag fick vänta i yttligare 30 minuter... När det till sist bara var 5 minuter kvar så slog det mig:
"Var fan skall jag vara någonstans?" Det var lite sent tänkt, men jag sprang runt och letade/frågade/tittade/kollade/kissade, men ingen visste vart.
Denna historia slutar med att jag åker hem, utan att ha vart på extraspanskan och väntat i 3 fucking timmar :@

Nu skall jag ta en powernap, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0