JÄVLA NÄSSPRAY! Varning för capslock

Sådär, har haft en sjukt trevlans kväll med några från klassen här hemma. Vi spelade lite och badade i vår jacuzzi (stavning) vi har här - det var sjukt mys, skall fanemej ta ett bad varje dag. Kom gärna och gör mig sällskap, hehehe... bara att smsa.

Men nu är det så att jag INTE HITTAR DEN DÄR FÖRBANNADE JÄVLA NÄSSPRAYEN DÅ MIN SNOK HÅLLER PÅ ATT DÖ AV IGENTÄPPNING!!!1111 VAR FAN ÄR DEN!!
MAMMA SÄGER ALLTID:
"DEN ÄR DÄR DU LA DEN SIST" MEN INTE FAN ÄR DET DET! :@@@@@

svär att det är små tomtar som smyger runt i mitt hus och snor mina saker (min nässpray).

Jaja, nu skall jag hoppa in i duschen för tredje gången idag och sedan spela mig till sömns, fortfarande ensam hemma :FFFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0