Pissostar på hög

Wiho, hade skrivit ett kalaslångt inlägg då MIN FUCKING DATOR BESTÄMMER SIG FÖR ATT KRYSSA NED INTERNETSKITEN! Någon dag, en vacker dag skall jag fanemig bära ut den här skithögen och bränna den medans jag dansar indiandans runt elden, fyfan vad skönt det vore.
Så vi gör så här istället, jag skriver någon form av mening, kortfattat av vad jag hade skrivit i det förra som försvann:

IMORRN SKALL JAG TILL PAPPA OCH KLIPPA mig och jag är vÄLDIGT SUGEN PÅ AHLGRENS BILAR, JAG HATAR LUFFARE OCH MIN DATOR SUGER SNOPP.

Sådär ja, nu skall jag duscha, göra mina sit-ups/armhävningar/jägarvila etcetc... Är man en man så är man *skrattar mulligt*

Godnatt på er, riskakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0